Smart Mobile

Smart Mobile
وبلاگ اطلاع رسانی و اخبار روز دنیای موبایل 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SmartMobile و آدرس smartmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيشتر سامسونگ با معرفي پردازده Exynos 525 اولين قدم در توليد پردازنده هاي 2 گيگاهرتزي براي تبلتها و اسمارتفون ها را برداشته بود. حالا با نزديک تر شدن به نمايشگاه MWC بارسلونا بازار حدس و گمانها درباره محصولات احتمالي شرکتها داغ است. پردازنده جديد سامسونگ از توان گرافيکي بالايي برخوردار است و از اين جهت ميتواند رقيب سرسختي براي Tegra III پردازنده چهار هسته اي شرکت Envidia باشد. البته بنچمارکهايي که تا به حال Tegra III ثبت کرده حاکي از عملکرد خوب اين پردازنده در کارهاي گرافيکيست و بايد ديد پردازنده سامسونگ که قرار است تا رزولوشن 2560x1600 را ساپورت کند و تا 4 برابر از نسل قبلي خود در رندر گرافيک سريعتر باشد در عمل چگونه ظاهر مي شود.

حدس و گمان ها حاکي از آن است که تا دو ماه ديگر ميتوانيم شاهد تبلتي با قلب تپنده 2 گيگاهرتزي باشيم که از توان گرافيکي بسيار بالايي برخوردار خواهد بود و ممکن است اندازه صفحه نمايش آن از 10.1 اينچ هم بزرگتر باشد. نمايشگاه MWC بارسولونا تا يک ماه آينده برگزار خواهد شد و دور از ذهن نيست اگر بخواهيم منتظر اين تبلت در اين رخداد پر اهميت دنياي موبايل باشيم. سال پيش در نمايشگاه CES بود که شاهد ارايه اولين اسمارتفون دو هسته اي بوديم معرفي اي جنجالي که منجر به درگيري جنگي سخت بين اين نسل از پردازشگرها شد. بايد ديد امسال نبرد 4 هسته اي ها را کدام شواليه خواهد برد!

 

منبع: gooshishop.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:سامسونگ, ] [ 23:27 ] [ Farshid ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، لطفا با نظراتون این وبلاگ رو بهتر کنید، مرسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 591
بازدید کل : 45809
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

ابزار هدایت به بالای صفحه